Mail ons jouw vraag

De kortste weg naar een oplossing? Stuur ons je vraag via e-mail:
vragen@sgoolfotografie.nl

Bereikbaarheid

E-mail
Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week mailen.

Telefoon
Ma t/m do 09:00 – 16:30

Sgoolfotografie
Snelliuslaan 10
1222 TE HILVERSUM
0900-FOTOGRAAF
(0900-36 86 472)
Op vrijdag, tijdens weekend, vakanties en op feestdagen alleen bereikbaar via e-mail.

KVK-nummer: 91735866
BTW: NL865754664B01

Telefonisch contact

Laat je telefoonnummer achter en we bellen je tijdens kantooruren terug.

Wij staan voor je klaar!

Kunnen wij je ergens mee helpen? Wij staan voor je klaar! Kijk bij de meest gestelde vragen, of stel je vraag aan onze klantenservice. We helpen je met veel plezier en bieden je graag een goede oplossing! 

Ondanks de actie 'gratis verzending', wel verzendkosten?

Klik bij het afronden van je bestelling nog éven door. In de volgende stap kies je of je de foto’s thuis of op school wilt ontvangen. Kies je voor ‘op school’, dan betaal je geen verzendkosten. Dit kan alleen als jouw school deze optie heeft gekozen.

Volgens de trackingcode is mijn bestelling afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.

Soms wordt een trackingcode eerder afgescand, dan dat de order is afgeleverd. jouw bestelling kan zo maar twee of drie dagen later worden afgeleverd. Wacht dus nog een dag of twee, drie en neem anders gerust nog eens contact met ons op.

Ik wil geen toestemming verlenen!

Bij het afronden van je order vragen we je om toestemming voor gebruik van de foto’s. Het is niet zo dat de foto’s dan automatisch worden gebruikt. Voordat we een foto ergens plaatsen, sturen we je altijd een extra mail dát we een foto willen gebruiken.

Via ‘mijn toestemmingen’ trek je je toestemming in. Ga naar: https://www.onlinenabestellen.nl/account/gallery-share-permissions

Wanneer komt mijn bestelling via school?

Koos je voor aflevering via school? Dan worden de foto’s ná afloop van de actieperiode verzonden. De einddatum van de actieperiode staat op de inlogkaart.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of foto's toe laten voegen?

Nadat je je order hebt afgerond, gaat deze door naar productie. Het is niet meer mogelijk om foto’s te wijzigen, toe te voegen óf foto’s te laten bewerken.

Kunnen foto's bewerkt worden?

Bestelde afdrukken kunnen achteraf niet meer worden bewerkt. Nog niet bestelde afdrukken of digitale bestanden kunnen mogelijk worden bewerkt. Neem hierover contact op met onze servicedesk.

De afdrukken zijn in 13/19,5, maar mijn fotolijst is 13/18

Fotolijstjes zijn bedoeld voor afdrukken van consumentencamera’s. Foto’s die je met een consumentencamera maakt, hebben een andere verhouding dan die van een professionele camera. Daardoor passen afdrukken mogelijk niet direct in een fotolijst.

Bij de fotografie houden we vaak wel wat ruimte om de foto, zodat je ze bij kunt knippen of snijden om ze passend te maken.

Hoe lang kan ik bestellen?

De bewaartermijn van de foto’s wordt door school bepaald. Is dat niet zo, dan blijven de foto’s twee jaar beschikbaar.

De digitale bestanden uit je bestelling staan hier op voor je opgeslagen:
http://www.onlinenabestellen.nl/account/orders/downloads

Bovenaan vind je een knop “download per besteljaar”. Als je op de computer die knop gebruikt, kun je alles in één keer downloaden. Tevens vind je onder elke foto een download-knop. Die kun je gebruiken om elke foto apart te downloaden.

foto-vraag

Waar kun je me mee helpen?

foto-vraag

Waar kun je me mee helpen?