SERVICEPAGINA VOOR SCHOLEN EN KDV's
Vragen over de inlogkaarten
Jullie fotograaf zorgt zelf voor de inlogkaarten van de leerlingen die zij heeft gefotografeerd. Zijn er twee of meer fotografen bij jullie op school geweest? Dan ontvangen jullie van elke fotograaf een pakket met inlogkaarten.
We versturen de inlogkaarten op dezelfde dag. Door vertraging bij de post kan het gebeuren dat je het tweede (of derde) pakket een dag later ontvangt.
Heb je vragen over de aflevering van de inlogkaarten? Stel je vraag via het contactformulier op deze pagina en we helpen je zo snel mogelijk verder.
Mis je onverhoopt een inlogkaart van een leerling? Of laat een ouder weten geen inlogkaart te hebben ontvangen?
Neem dan contact op met de servicedesk.
Met de levering van de inlogkaarten, wordt doorgaans ook een inlogkaart voor teamleden meegeleverd. De foto’s van teamleden worden door jullie schoolfotograaf geleverd. De teamleden kunnen met de code inloggen om hun foto te bekijken, maar de foto’s hoeven niet door de teamleden te worden besteld.
*Sommige fotografen kiezen ervoor de teamleden wél zelf te laten bestellen. In dat geval ontvangen de teamleden een kortingscode waarmee ze de foto’s af kunnen rekenen.
Door de fotocode op een inlogkaart, te koppelen aan een e-mailadres, kan een ouder de foto’s bekijken. Het is mogelijk om de fotocode aan twee verschillende e-mailadressen te koppelen. Bij gescheiden ouders maken beide ouders een account aan en bestellen ze, los van elkaar, de foto’s.
Vragen over aflevering via school
De bestellingen worden in één pakket afgeleverd. Zijn er meerdere fotografen geweest? Dan ontvang je per fotograaf een pakket. De pakketten worden op één dag verzonden, maar kunnen door vertraging bij de verzending, los van elkaar worden afgeleverd.
In het pakket vind je:
– Een paklijst met daarop de gegevens van de besteller én de gegevens van de leerling;
– Een brief met instructies en contactgegevens, mocht er onverhoopt een bestelling ontbreken;
– Een enveloppe per bestelling. Op de enveloppe staat voor wie de order is.
Ondanks alle zorg bij het inpakken van de orders, kan het gebeuren dat een order wél op de pakbon vermeld staat, maar niet is ingepakt.
Neem in dat geval contact op met de servicedesk, zodat dit alsnog met de ouder in orde gemaakt kan worden.
Vragen over foto's voor school
Afdrukken van de foto’s voor teamleden worden door jullie fotograaf verzorgd. Deze worden op school afgeleverd.
Hebben jullie gekozen voor de actie ‘gratis aflevering via school’? Dan worden de afdrukken voor teamleden doorgaans met de bestellingen van ouders meegeleverd.
*Sommige fotografen kiezen ervoor de teamleden wél zelf te laten bestellen. In dat geval ontvangen de teamleden een kortingscode waarmee ze de foto’s af kunnen rekenen.
Jullie fotograaf zorgt ervoor dat de afdrukken voor de teamleden op school worden afgeleverd. Teamleden hoeven deze dus niet zelf te bestellen.
*Sommige fotografen kiezen ervoor de teamleden wél zelf te laten bestellen. In dat geval ontvangen de teamleden een kortingscode waarmee ze de foto’s af kunnen rekenen.
Met de levering van de inlogkaarten, wordt doorgaans ook een inlogkaart voor teamleden meegeleverd. De foto’s van teamleden worden door jullie schoolfotograaf geleverd. De teamleden kunnen met de code inloggen om hun foto te bekijken, maar de foto’s hoeven niet door de teamleden te worden besteld.
*Sommige fotografen kiezen ervoor de teamleden wél zelf te laten bestellen. In dat geval ontvangen de teamleden een kortingscode waarmee ze de foto’s af kunnen rekenen.
De foto’s voor het LVS worden door jullie fotograaf aangeleverd.
Heeft de fotograaf de leerlingenlijsten inclusief leerlingennummers ontvangen, dan ontvangen jullie de foto’s op leerlingennummer. Anders hebben de bestanden, de naam van de klas en de leerling.
Kunnen wij je helpen?
Zijn er ouders met vragen? Verwijs hen gerust naar de Sgoolfotografie Servicedesk.
Speciaal voor teamleden, hulpouders, leden van oudercommissies, docenten en schooldirecteuren hebben de meest gestelde vragen én antwoorden op deze pagina gezet.
Staat jouw vraag er niet tussen? Laat je gegevens achter via het contactformulier op deze pagina en we helpen je zo snel mogelijk verder.